• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

WANNEER U EEN BESTELLING PLAATST OP OUDESEYLMAKERIJ.NL, ZIJN ER VERSCHILLENDE BEZORGMETHODES MOGELIJK:


1. Ophalen in de winkel
2. Bezorgen door PostNL
3. Verzenden vanuit externe leverancier
4. Bezorgen op ander adres (als cadeau)

LEVERTIJDEN
Website bestellingen worden binnen 4 dagen bezorgd (met PostNL).
Mocht een artikel zijn uitverkocht dan kan de levertijd langer duren. U wordt hier dan per direct over op de hoogte gesteld. Bestaat uw bestelling uit artikelen welke op voorraad zijn in de fysieke winkel, dan is afhalen in de winkel ook mogelijk. Er kunnen verschillen zijn in website en fysieke winkel voorraden.

Bekijk hieronder het overzicht van de verschillende levertijden:

 

Standaard levering:

Op werkdagen binnen 4 dagen geleverd.

Het artikel is op voorraad in de fysieke winkel of bij leverancier en wordt direct verzonden.

 

Nalevering:

Tijdelijk uitverkocht, levertijd wordt dezelfde dag nog aan u doorgegeven.

Het artikel is tijdelijk uitverkocht en staat in backorder.


Zware artikelen van ARC, zoals teakmeubels hebben doorgaans een langere levertijd van 1 tot 3 weken. Bekijk per bezorgmethode de exacte bezorgcondities.

BEZORGMETHODES


1. OPHALEN BIJ ONZE WINKEL - GRATIS
U kunt uw bestelling ophalen bij de kassa in de winkel. Ervaar van maart tot/met ook het oktober  gemak van de zondagopening in onze winkel. Op zaterdag voor 21.00 uur besteld, zondag afhalen in de winkel. Uiteraard kunt u ook op zondagochtend uw bestelling plaatsen en deze 's middags ophalen, echter kan het zijn dat het artikel dan niet op voorraad is omdat de voorraad nog niet is bijgewerkt. Let op: wanneer u uw bestelling ophaalt, dient u een geldig legitimatiebewijs te kunnen overleggen (paspoort, ID card of rijbewijs).
Uw pakket wordt 4 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt de bestelling geannuleerd.


2. BEZORGEN DOOR POSTNL - 3,95 PER BESTELLING
PostNL bezorgt standaard van ma t/m za. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. U kunt uw pakket volgen met het trackingnummer in deze e-mail. Als u de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Na de tweede poging brengt PostNL uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Het pakket blijft hier drie weken liggen en wordt daarna teruggestuurd naar de afzender. Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.
Meer informatie: www.postnl.nl


3. BEZORGEN OP EEN ANDER AFLEVERADRES (ALS CADEAU)
Wanneer u ervoor kiest de bestelling (als cadeau) op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen, wordt de factuur ook niet mee verzonden. U ontvangt deze atijd alleen digitaal. De bezorging verloopt altijd via PostNL. Zo kunt u eenvoudig het gewenste bezorgmoment kiezen


GEANNULEERDE ARTIKELEN
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de bezorging van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan u teruggestort.


UITZONDERINGEN
Rondom extra drukke periodes, zoals bijvoorbeeld het skutsjesillen in Grou, kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgmethodes. Tijdens het afrekenproces houden we u op de hoogte van de actuele levertijd.


RETOURNEREN OF OMRUILEN
Is het artikel toch niet helemaal wat u in gedachten had? Dat kan gebeuren. Bij ons kunt u altijd retourneren en ontvangt u uw geld terug of u kunt het artikel omruilen voor een ander artikel.

U kunt het item retour melden op onze website tot 7 dagen na ontvangst van de bestelling. Dit werkt snel, eenvoudig en efficiënt online. Vervolgens heeft u nog eens 7 dagen de tijd om het pakket te versturen; in totaal dus 14 dagen.

Ga naar Mijn bestellingen rechts onderaan de homepage op oudeseylmakerij.nl. Selecteer de bestelling die u wilt retourneren of omruilen. Onderaan deze bestelling kunt op de button klikken om uw bestelling te retourneren. Op de pagina die dan verschijnt kunt u de gewenste reden en actie selecteren. Vervolgens kunt u de pagina verzenden. Wij nemen zodra we de retouraanmelding ontvangen hebben, contact met u op om de retour of omruiling af te handelen. 


Voorwaarden:
1: U kunt items tot 7 dagen na ontvangst online retour melden. Dit kan op de website door in te loggen en naar ‘Mijn account’ te gaan.
2: We ontvangen uw retourzending graag binnen 7 dagen na retourmelding (houd er rekening mee dat de retourzending enkele dagen onderweg kan zijn).


Aandachtspunten:
1: We ontvangen het item graag retour voorzien van originele labels en verpakking.
2: We kunnen items niet terugnemen als:
a) ze gedragen en/of gewassen zijn
b) ze beschadigd zijn en/of u zelf geprobeerd hebt een schade/gebrek te herstellen
c) u de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructie niet hebt opgevolgd (lederen schoenzolen mogen bijvoorbeeld niet beschadigd zijn door passen).


Kosten:
- Retour sturen is gratis wanneer u een ruilbestelling hebt geplaatst, neem hiervoor contact met ons op via email of bel ons.
- Als u geen ruilbestelling plaatst zijn de kosten voor eigen rekening.
Verwerking en terugbetaling van de retourzending:
Bij het aanmelden van uw retour én na ontvangst van het pakket krijgt u van ons een bevestiging per e-mail. Als u retourneert zonder te ruilen of slechts een deel van het bedrag van de retourmelding besteedt, streven wij ernaar het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst op uw rekening terug te storten. Een betaalde bijdrage in de verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling wordt niet teruggestort.